HeLaiaN DeMi HeLaiaN

01 June 2011

Kau Pergi Jua...

Salam...
Detik 7.25pm pada tanggal 29 Mei 2011, arwah Abu Bakar Mohd Rashid telah menghembuskan nafasnya yang terakhir di teratak impiannya, Lot 643 Sg. Jan, Jerantut, Pahang. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama-sama orang-orang yang soleh dan diredhaiNya yang telah dijanjikan syurga buat mereka.

Sama-samalah kita bermuhasabah diri,koreksi diri, sejauh mana lagi kita mampu berjalan di muka bumi Allah ini. Sampai masa kelak, kita pula akan menghadap Yang Esa. Talkin yang dibaca buat si mati, biarlah menjadi pedoman buat sang insan yang masih bernyawa. Semoga iringan langkah ke pusara memberi seribu satu peringatan dan keinsafan dalam relung hati dan jiwa.

Buatmu aki. InsyaAllah, Nina akan sentiasa doakan aki di sana. Semoga segala urusan aki di alam sana dipermudahkan. Maafkan Nina, aki. Andai semasa menjaga aki di hospital dulu ada kekasaran yang berlaku. Benar, tahap kesabaran Nina masih senipis kulit bawang. Aki, kenangan bersamamu akan terus terpahat dalam memori Nina. Selamatlah kau di sana, duhai aki~~~

...Wassalam...

1 comment:

  1. Innalillahiwainnailaihiraajiun~ serangkaian Al-Fatihah buat yang telah pergi juga buat yang masih di sini~

    ReplyDelete